Facebooktaki poker uygulaması yüzünden kumarbazlığa doğru adım adım ilerlemekteyim.Daha önce iskambil oyunlarıyla alakası hiç olmayan ben son zamanlarda o batak senin bu 51 benim o texas holdem senin bu 5 card drawing poker benim dolanmaktayım.Hatta olayı abartıp ki bu abartmada kız arkadaşımın payı yüksektir poker chipleri bile aldık.Evde devamlı bir ben batmaktayım bir o.Biraz önce de ben Zar Adam'ı okurken kendisi facebookta bir kazanıp bir kaybetmekteydi.

En son pro100k olduktan sonra gözümü iyice para hırsı bürüdü ve 250k ya sadece 30000$ kala bir oyunda bütün parayı kaybedip tekrar küçükler masasına geri döndüm.Elimde flush olması beni cesaretlendirmişti ancak küçük bir olasılık hatam ve karşı taraftan gelen full house herşeyi darma duman etti.Şu anda yalnıca 3000$var.Evet görüldüğü üzere yavaş yavaş bağlılık yapmakta meret.Eskiden oynamasam da iskambil kartlarının şekillerini severdim hatta en sevdiğim tshirtum üzerinde Gambler(Kumarbaz) yazan ve altında 4 adet as olan tshirtumdu ama o zamanlar tshirtumu sadece zevk için giyerdim.Şimdiyse bana uğur getirdiğine inandığım için giymekteyim.


E2 kanalında kaçırmadan Highstakes Poker,Celebrities Poker izliyorum ve izledikçe daha gaza geliyorum aslında dediğim gibi geliyorum kelimesi yanlış geliyoruz çünkü yalamazım da (evet aramızda çocukça konuşmayı seven ama dışardan bakıldığında hiçte öyle olmayan yılışık bir çiftiz :P ) en az benim kadar hastası pokerin.İlk başlarda hiç desteklemese de maalesef kuzenimle beraber yaptığımız çalışmalar neticesini göstermeye başladı ve artık o da bir kumarbaz.
E2de usta pokercilerden ve kendi deneyimlerimden oluşan bir oyun şekli oluşturdum.Tabi biraz önceki kayıplarımı anlattıktan sonra pek taktiklerimi okumak istemeyebilirsiniz ama olsun ben gene de anlatayım.İlk olarak ki bu bana özgü ve başkalarına saçma gelicek bir kural kesinlikle ama kesinlikle elimde 4lü varsa karo,maça,kupa,sinek farketmez yanında as,papaz,kız,vale bile olsa o ele girmiyorum bilmiyorum bu biraz da benim uğurum gibi birşey.4e karşı nedense bir antipatim var ve tahmin edin kaybettiğim elde karşı tarafın full houseundaki 2 li hangi rakamlardı.Neyse dediğim gibi 4lü varsa ele girmiyorum daha sonra blöf yapmayı seviyorum ama her oyunda sadece bir kere ikincisini asla yapmıyorum.Yaptığım blöfte ya oyunun başlarında ya da sonlarına doğru oluyor.Bundan sonra en büyük şey şans ve istikrarlı oyun.Evet şu anda da e2de Highstakes Poker olduğu haberi geliyor bebeğimden hemen Tvye doğru yol alma zamanı....

0 yorum: